Wednesday, August 20, 2008

Lagi-lagi hiburan (UMS)

Kebuzyaan melampau.....tidak sempat menulis hanya memberi Video rakaman dan beberapa foto....konsert sempena tamu Gadang di UMS (Adam & Stacy).

Stand Press Sabah-Kita empunya blog di benarkan masuk ke bahagian media. Hanya ini mampu di kutip. Kejahilan agama C & NC membiarkan hiburan yang salah dari segi agama boleh berlaku. Sekiranya C & NC ada fahaman agama Islam yang dalam walaupun sedikit, tentunya konsert yang membawa kesan negatif kepada penonto ini tidak akan berlaku.

Amar Maruf Nahi munkar...selalu di salah ertikan. Empunya blog hanya mampu menjalankan sedikit ajaran agama, tetapi di salah ertikan yang kononya pelampau agama. Hentah penuduh mestinya tidak memahami APA ERTINYA SAYA MENGANUT ISLAM sehingga mampu menuduh empunya blog sebagai pelampau agama.

"ala biasa lah kami cuma mahu berhibur", kata salah seorang yang empunya blog tidak kenali. Hati empunya blog hanya mampu berkata di dalam hati. Kejahilannya membuatkan ia berkata sesedap mulutnya yang tanpa di sedarinya ia akan susah di alam sana.....kesian...kesian agama.....penulisan yang akan bersambung.




4 comments:

Tirana said...

Generasi muda sekarang lebih suka kepada hiburan yang melalaikan..Sungguh menyedihkan...

KM said...

salam,
kerana hiburan melampau skrg, generasi muda khususnya dah tak peduli hal ehwal agama, bangsa & negara. Yg penting bleh makan & berhibur, lain ko punya pasal.

Muslimin Agung said...

Ya ALLah berikan kami kekuatan membawa panji-panji agama-Mu di bumi UMS yang semakin gersang dengan ilmu agama ini. Jangan engkau hukum kami atas kealpaan dan kelemahan kami. Berikan kami rahmat dan pertolongan-Mu. Jadikan kami Muslim yang amanah dalam tanggungjawab kami.

RamblingRose said...

ala..baik sangat ke budak UMS, saya ada kenal sorang pompuan UMS, nama die arin_norzarina. alah tengok muke berjubah dan bertudung labuh tapi perangai...hmm
Sekarang ni die asyik dok sebok mengacau rumahtangga orang. Tapi die tak sedar bahawa diri die tu dah kahwin dan beranak 2!!!!! Wahai arin, kalau awak membaca ni, bawak-bawaklaa bertaubat. Malu pada Tuhan. Pakaian awak lagi baik pada perangai awak tu!!!!

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template